PR og content

PR og pressekommunikasjon.

Ikke-betalt PR og redaksjonell omtale og har i snitt 3 x verdien av betalt annonsering. Brukt riktig innebærer det å levere rett budskap i rett kanaler til rett tid. 

Essensen ligger i å identifisere og presentere budskap på en slik måte at redaksjonene anser at sakene har en nyhetsverdi, relevant for mediets lesere, lyttere etc.  Dette er noe vi har lang erfaring med og oppnådd suksess med, både fordi vi finner temaer til nyhetssaker, former disse og sprer de ut i de rette kanalene, gjennom et bredt opparbeidet nettverk av redaktører og journalister.

Vi er opptatt av å produsere informativ og promoterende kommunikasjon i sosiale medier og ikke-betalte kanaler (f.eks. til egen mailbase gjennom nyhetsbrev og direct mail). Dette er både billig, effektivt og godt egnet til spredning av budskap som oppleves som relevant.

Prøv oss helt uforpliktende

Kontakt oss

Send oss gjerne en e-post
Felter markert med (*) må fylles ut.
captcha
Reload

Følg oss

Om oss

Digital Mediepartner tilbyr et bredt spekter av tjenester innen digital markedsføring...
les mer...