Programmatisk

Programmatisk eller på godt norsk, banner annonsering.

Programmatisk annonsering er automatisert kjøp og salg av nettannonser via børs. Mediene tilgjengelig gjør sitt varelager (sine digitale brukere) i denne børsen, og som din mediepartner kan vi handle visninger i dette varelageret, basert på kriterier som demografi, geografi, interesser mm. Når alle kriteriene for kjøpet stemmer, vil kjøpet skje automatisk og annonsen vises omgående.

Programmatisk fungerer utmerket for frekvensstyring og umiddelbar måling av hvilke medier som leverer best på visninger, konverteringer, hvilke annonser som faktisk blir sett osv. Programmatisk egner seg godt til å treffe både eksisterende kunder og nye kunder.  Vi legger vekt på å sørge for at rett budskap blir sett og respondert på til rett tid av rett mennesker. – Og selvsagt til rett pris.

Vi i Digital Mediepartner hjelper deg med både budskapet og kjøpet direkte på børs, noe som gjør hele prosessen enklere og mer effektiv.

Vi sitter med alt av data, innsikt rundt kampanjen samt unike muligheter for optimalisering i nåtid.

Spør oss om programmatiske kjøp

Prøv oss helt uforpliktende

Kontakt oss

Send oss gjerne en e-post
Felter markert med (*) må fylles ut.
captcha
Reload

Følg oss

Om oss

Digital Mediepartner tilbyr et bredt spekter av tjenester innen digital markedsføring...
les mer...